איך לבצע מדיטציה


הנשימות: מכניסים אויר תוך כדי ספירה של 3 שניות ועוצרים את האוויר ומוציאים את האוויר דרך הפה. ישיבה נוחה וזקופה בכיסא, טוסיק לאחור, להישען על המשענת, רגליים ישרות ומעט מפושקות מונחות על הרצפה. הידיים מונחות על הירכיים, לעצום עיניים ולהגביר מודעות על הרעש מסביב. לאפשר לקולות מסביב להיכנס למודעות של שקט
לאחר מכן להקשיב לגוף ולשים לב לקולות ולנשימה של עצמך, החל מהאויר שעובר דרך האף וזורם לריאות וכל הדרך בחזרה.


להמשיך את הנשימה בקצב נשמתי רגיל. להתרכז בנקודה שבין העיניים מעט לכיוון המצח. כנקודה של רוגע ושקט להרגיע ולרכך את העיניים והמצח להתמקד בנקודה. ואנחנו בשקט במנוחה שקט. אם יש מחשבות שנכנסות לראש לאפשר להם להכנס ולצאת. כמו שיוט של עננים בשמים.